Cutia cu gânduri verzi

O caut pe fata cu portavocea. O cunoaşteţi?

Scrie un comentariu

Imagine

În singura zi în care am mers la proteste, mai aveam puţin şi îmi suceam gâtul uitându-mă după tipa cu portavoce.

Fata asta, cu o voce nu foarte puternică, dirija galeriile. Pentru chestia asta trebuia, dacă nu să ne împrietenim, măcar să aflu ce e cu ea.

Sociabilă cum m-am aşteptat, tipa mi-a zis că o cheamă Nico, are 25 de ani şi lucrează la TVR. Şi că nu dirijează galeriile, ci doar cântă şi ea la o portavoce.

Sper să nu mă înjure că fac aceste informaţii publice. Puteam să scormonesc tot Facebookul, dar e mai uşor aşa, să vă întreb pe voi.

Pe mine m-a fermecat fata asta. Dar am rămas şi cu un regret. După ce am făcut cunoştinţă, i-am zis că voi fi prin preajmă. Am plecat în faţă la TNB şi când m-am întors, nu mai era. Nici n-am apucat să îi zic „Pa pa”. Ce să mai vorbim de număr de telefon.

O cunoaşteţi? Cum să dau de ea? Aştept deci un semn ceresc sau măcar omenesc de la voi.

Lasă un răspuns

