Cutia cu gânduri verzi

Fete ok, băieţi ok, relaţii lipsă

7 comentarii

Ştiu mulţi oameni care se plâng că s-au săturat să încerce tot felul de relaţii sau care s-au plictisit aşteptând, în speranţa că se va ivi o persoană cu care să se potrivească. Unii s-au resemnat cu singurătatea, alţii continuă să viseze.

Există un loc în lumea asta unde fetele ok ar putea întâlni băieţi ok? Da, ştiu, e relativă chestia asta. Poate că o tipă e ok, dar nu pentru un anumit băiat. Vorba aia, ce e ok pentru mine, nu e întotdeauna ok pentru tine.

Mi-am dat seama că aş putea să ajut puţin Universul să-şi alinieze planetele măcar într-un caz. Am un prieten pe care îl cunosc de vreo 5 ani şi o fostă colegă cu care am interacţionat vreo lună, acum un an. Pe el îl ştiu mai bine, ea pare ok. Deşi ar fi putut să îmi vină ideea asta acum un an, m-am gândit să le fac cunoştinţă.

Nu sunt deloc adepta ideii „am pe cineva pentru tine”, tocmai, pentru că ce e ok pentru tine, poate nu e ok pentru mine (prefer stilul „culeg fără să aleg şi mă lămuresc apoi”). Sau poate tu îl cunoşti pe omul pe care îl recomanzi, dar el într-o relaţie e cu totul altfel. Daaaaar, pentru cei care au curaj, speranţă, răbdare şi sânge rece să rişte, asta poate fi o metodă bună. Cum în oraşele mari sunt mulţi oameni singuri, am putea să încercăm să prezentăm fetele ok băieţilor ok din viaţa noastră.

Pentru mine treaba asta cu prezentatul e nouă. Mi s-a recomandat o singură dată o persoană şi a dat taaare cu rest. Dar poate pe unii îi prinde. Îmi imaginez că lumea asta e un mare cub Rubik iar noi putem să îl punem în mişcare (ignoraţi partea în care o pătrăţică rămâne singură. În imaginaţia mea nu există aşa ceva). Oare unde umblă verdele meu? :))

Totuşi, care este secretul oamenilor ok dar singuri? E vorba de noroc sau nu sunt ei chiar în regulă?

7 gânduri despre „Fete ok, băieţi ok, relaţii lipsă

  1. Buna Oana…felicitari pentru articol. Din pacate sau din fericire, depinde de la caz la caz, de cele mai multe ori inceputul e Ok (la mine mereu a fost ok) dar pe masura ce partile implicate se descopera din ce in ce mai mult….dispare Ok-ul. Cunosc relatii care merg bine dupa ce persoanele au fost prezentate de care un prieten comun ( Surioara mea s a cunoscut cu sotul ei printr un prieten comun si dupa 9 ani s au casatorit. Deci functioneaza.) si relatii care s au stins repede. M a gandesc ca omuleti astia Ok sunt mai pretentiosi si din cauza asta sunt singurei sau…

  2. Verdele tau va aparea atunci cand trebuie.Poate ca inca nu e verde,poate e doar galben:))

  3. Stii? Se mai intalnesc si oameni ok, dar depinde si de momentul in care se intalnesc… Daca momentul nu e ok, atunci degeaba se mai intalnesc 🙂

Lasă un răspuns

