Cutia cu gânduri verzi

Ai un „abia astept sa…”?

9 comentarii

Yuuu huuuu! Mai e cineva pe aici? Desi am tot spus ca nu vreau sa scriu pe blog pentru ca trebuie, ci pentru ca simt asta, am mari mustrari de constiinta cand imi las putinii cititori sa astepte vesti de la mine. Deci daca mai e cineva pe aici, fac un update rapid.

Acum lucrez la o revista de educatie fizica si sport si practic am functia de agent de vanzari. Da, stiu, nasol. Toata viata mea am fugit de vanzari pentru ca sunt teribil de altruista. Am o gandire nu tocmai sanatoasa, si anume: poate ca omul caruia ii vand eu ceva mai are 1 leu in buzunar iar eu, impreuna cu puterea mea de convingere, il lasam fara ultimii lui banuti iar omul ala o sa moara de foame din cauza mea. Am mare noroc ca politica firmei la care lucrez este destul de flexibila vis-a-vis de vanzari. Deci momentan toata ziua vorbesc la telefon cu profesorii si directorii. In momentul in care imi iese fum din gura trag linie si vad cat am vandut.

Deci practic sunt agent de vanzari dar teoretic sunt PR & Marketing Manager. Din cand in cand mai fac si treaba aferenta functiei de pe cartea de vizita. Astfel, in calitate de PR, m-am intalnit acum vreo saptamana cu Ioana Macoveiciuc, redactorul sef de la Zile si Nopti Bucuresti. Ii citesc blogul de vreo doi ani si imi place asa mult cum scrie, incat am urcat-o acum mult timp pe un piedestal si o ador din umbra. Astfel, in momentul in care ne-am intalnit, am avut cateva emotii carcotase care m-au facut sa-i spun: „Din cauza ta mi-am facut blogul”. La scurt timp dupa ce am rostit cuvintele magice mi-am dat seama ce prostie de 1,55 cm am spus. Mi-am cerut repede scuze si… nu mai stiu.

In rest, sunt bine, sanatoasa si in cautare de termeni „abia astept sa…”. Voua vi se intampla sa aveti nevoie de niste planuri, evenimente ceva din viitorul apropiat care sa va dea energie si care sa va mentina zambetul pe buze? Nu ma plang. Chiar e totul ok acum in viata mea. Dar am nevoie de ceva care sa ma faca sa ma intorc de 2 ori pe toate partile inainte sa adorm. Am nevoie sa zambesc ca tampa pe strada, gandindu-ma la excursia ce se apropie/la o activitate noua/la o intalnire muuult asteptata.

La voi ce termen „abia astept sa…” se apropie? Imi imprumutati si mie unul?

9 gânduri despre „Ai un „abia astept sa…”?

  1. abia astept sa … plec iar in franta 🙂 se va intampla peste 1 saptamana. apoi abia astept sa merg 3 zile la munte sa ma bucur de liniste. abia astept sa ajung acasa in seara asta si sa ma cufund in patul cu salteaua cea noua si…abia astept sa se termine aceasta zi grea de joi si maine sa fie vineeerii. si abia astept sa ne vedem si noi la un suc….sper in viitorul apropiat. ajunge?

  2. Pai hai sa ne urnim sa facem o „abia asteptata iesire montana”. Oh, boy!!! 😀

  3. imi place asta 🙂 sa vina weekendul sa ne intalnim toti, sa ne trezim dimineata la Oana si sa ne faca omleta cu ce-o fi si ceaiuri cu dedicatie pt ea de la Mimi, sa iesim prin parcuri si sa ne oprim rpd intr-un loc (sa nu-l vad k e prea amenajat) si sa citim chestii misto, sa n-avem bani si sa facem rpd o cheta mica din care sa iasa o masa copioasa si haioasa:), sa ne-ncaieram cu pretentie grava si sa ne dam seama pan’ la urmatoarea intalnire k toti suntem simpatici si „nerautaciosi” doar impulsivi uneori, sa ne intalnim in timpul saptamanii k ne plictisim pana in weekend, hm… sa mergem la ceainarii sa bem ceaiuri bune din ceainice misto, sa nu ma rog de voi sa mergem in club:d, sa facem noapte alba la narghilea sa ma chinui sa mi dau seama unde-i e farmecul, sa mergem la filme la pret redus sa vedem marti dupa craciun (cu dedicatie >:) )…cred k am cam acoperit totul 🙂 si cred k de la raceala mi se trage 🙂
    va pup si ne vedem maine….sper :-w :”>

    aaa…era sa uit de „buna-dim”- zdob si zdub 🙂 la omleta si ceai

  4. sa fie clar, nu exagerez nimic!

  5. >:d< p tine si p toti

  6. Mi-au dat lacrimile citind postul Cristinei, ca sa vezi Oana ca semanam, cel putin la partea sentimentala…
    Va pup pe voi si pe restul gastii, chiar daca ei poate nu stiu.

    E clar, trebuie sa ne vedem in wkd, din pacate nu la noi, deja avem reclamatie ca ni se aud papucii, vecini nebuni!

Lasă un răspuns

