Cutia cu gânduri verzi

Update

2 comentarii

Va povestesc acus ce-am mai facut de cand nu v-am mai scris. Am fost iarasi o tura la Macin, la o nunta superba. Am luat notite pe un carnet invizibil despre ce sa fac si ce sa nu fac la nunta mea si am dansat ca nebuna pana la 6 dimineata, cand solistii si-au lasat vocile sa se odihneasca. Cu ocazia asta, domnia mea a aflat ca se pot face bataturi in talpa. Nu mi-am tocit pingele, ci mi-am basicat pernutele (din talpi).

Articolul a facut furori la Macin, ceea ce mie mi-a bucurat enorm sufletul si mi-a facut cunoscut numele. Mai mult de atat, domni amabili m-au inclus in proiectele lor de viitor. Am dus si la primarie o revista. Acum mor de curiozitate ce reactie va avea primarul. Ca tot suntem la capitolul „articol”, pentru ca am fost intrebata de aceste numere de telefon, le postez in speranta ca va vor fi utile: Popas Angelo – 0240 575 250 si Vals Sorin – 0745 766 545.

Si ultima veste: mi-am gasit de munca! Momentan nu vreau sa spun mare lucru despre job, ci doar ca e ceva foarte nou pentru mine. Probabil o sa va povestesc dupa ce o sa vad cu ce se mananca.

Deci la mine toate sunt bune si frumoase. Va multumesc ca ati citit articolul despre Macin si mai ales ca mi-ati dat feedback.

2 gânduri despre „Update

  1. Ma bucur ca toate curg frumos pt. tine Oana, esti un om deosebit si meriti sa ti se intample doar lucruri bune si e bine ca tu esti plina de optimism si de viata!

Lasă un răspuns

