Cutia cu gânduri verzi

Poza de feşăn 7

4 comentarii

Nu e ea chiar o poza de fesan. De fapt nu e nimic fesan in ea. Voiam doar sa va arat ce s-a purtat anul asta in Vama Veche. Problema „Cu ce ma imbrac azi” se rezolva in Vama foarte repede: tendinta e „ce-mi pica in mana cand ies din cort”.

Mi-ar fi placut sa va aduc o poza fesan de pe plaja, dar nu m-am gandit sa fac :))

Si daca ti se face frig, imprumuti o bluza de la domnul prietenul si gata! La dans! Important e sa ai culori vii in suflet si pe degete, daca se poate.

4 gânduri despre „Poza de feşăn 7

  1. :)) ce tare esti! sa va arat ce S-A purtat anul asta in vama si..pac… poze cu ea!!
    oana da startul la fesan in vama:)) „LOL” ( stim noi de ce s ghilimelele :)) )

    • Pai fata draga, nu fi trista :D, daca e poza de fesan, e clar ca eu sunt modelul. Si in pluuuuus, eu merg pe principiul „E blogul meu, fac ce vreau cu el, ooooo, ooooo” ;))

  2. Ai fost la szeged?

Lasă un răspuns

