Cutia cu gânduri verzi

Eveniment in Clubul Dermotherapy

Scrie un comentariu

Inainte sa inchei socotelile cu Avantaje, permiteti-mi sa va invit la un eveniment organizat de revista mai sus numita si Psychologies. Eu voi fi acolo, sa imi iau ramas bun de la colegi, caci va fi ultima mea zi de preaviz. Mai multe detalii despre intalnire gasiti in invitatie. Eu zic sa nu ratati acest eveniment, caci e mancare buna si sanatoasa, si nu veti pleca cu mana goala. Plus ca sunt invitati de seama si subiectul este numai bun pentru persoanele care vor sa-si mentina sufletul verde.

Lasă un răspuns

