Cutia cu gânduri verzi

L-as lasa…

4 comentarii

Ma amuz copios de fiecare data cand verific traficul de pe blogul meu, pentru ca imi arata si ce cauta oamenii in Cutia Verde. O gagica (pustoaica, asa zice) cauta cu disperare urmatoarea chestie: „l-as lasa sa-si treaca mainile pe sub bluza mea”. De fiecare data cand dau de propozitia asta ma pufneste rasul si zic: „Lasa-l, maica. Cine te tine?”

Nu pe bune. Daca l-ar lasa, o tine totusi o scama? Sau vreun gand verde? Sau il lasa sa-si bage mana sub bluza si apoi o mustra constiinta? „Sa-si treaca”, ma scuzati, nu sa-si bage. Insensibila ce sunt. Si de ce cauta raspunsul fix pe blogul meu? Ar trebui sa incep sa scriu despre educatie sexuala?

Draguta, un singur sfat am sa-ti dau. E sambata seara, am baut o gura de vinut si iti zic asa: lasa-l, dar nu uitati de prezervativ.

4 gânduri despre „L-as lasa…

  1. Asta-i ceva de genul:

    „sa ezit.. sa nu ezit..”

  2. Ba nu, e ca in bancul cu gaina: „Sa ma impiedic? Sa nu ma-mpiedic?”. In rest, sambata seara si cauti asa ceva pe bloguri, atunci e hopeless fata. Cel putin pana ii rupe ala tipla, dupa care trecutul mainii pe sub bluza va fi o problema doar daca se va imbraca in haine de piele stramte :p

  3. Foarte tare faza. Eu am surprins in metrou una si mai misto, in sensul ca fata i-a luat mainile iubitului pur si simplu si i le-a bagat sub bluza ei, fara sa ii pese de cei din jur. Violat baiatul, sau in gandul lui era ceva gen :”A dat norocul peste mine…”

Lasă un răspuns

