Cutia cu gânduri verzi

Interviuri si Parazitii

5 comentarii

Da, stiu, am cam tacut in ultima vreme, dar nici prin cap nu-mi trece sa va prezint scuze, caci va amintiti… Nu promit ca o sa scriu zilnic.

Vremea mi-o pierd printre versuri noi de Parazitii, interviuri, dansuri pana la epuizare si oameni care imi dau cate un sut in fund si ma trimit inainte. Sunt optimista pana la cer si inapoi, si cand ma intorc de acolo (de la cer, adica) aduc cateva picaturi de ploaie care sa va racoreasca si care sa va trimita sa trageti un pui de somn, in loc sa mergeti la strand.

Cei de la Parazitii sunt prea smecheri. Daca reusesti sa treci peste limbajul vulgar, observi ca sunt chiar destepti.

„Ridic cuvantul, dau cu el, zgudui pamantul”;
„Bai, stai asa, la noi e cam asa/ Daca vreunul alearga, nu face jogging, a furat ceva”;
„Vrei sa faci poze la minut?/ Pozeaza-mi mie ceasu`”;
„Lumea devine o parnie-n aer liber/ N-avem un un scop, n-avem un stat, n-avem un lider”

Frumos, nu?

Am fost la doua interviuri. Primul a fost scurt, eu calma, iar omul din fata mea, impresionat de cv-ul meu. Deh, e o companie micuta. La al doilea… cu totul alta poveste. Interviu de o ora, cu intrebari care mai de care mai incuietoare. Culmea e ca eu vreau jobul asta! Si acum, dupa ce mi s-au asezat emotiile la locul lor, ma gandesc ca trebuia sa raspund cu totul altfel. Am fost prea entuziasta si prea deschisa. Dar cred ca primul hop l-am trecut. Am de predat luni un articol si apoi… decizia finala.

In rest… verde si iar verde. Deosebit de optimista si nitel violet in cap. Adica pe par.

5 gânduri despre „Interviuri si Parazitii

  1. Sper ca ai investit 10 lei ca sa sustii miscarea…Daca e de pe net descarcat, te pun pe glob:)

  2. Fa ce poti cu ce ai acolo unde te afli.

  3. Chiar daca ai avut emotii la interviu si nu ai raspuns cum trebuia ,sigur ii vei da gata prin articolul pe care il ai de pregatit. Da tot ce e mai bun din tine Oana, si asteptam sa iti vedem apoi articolele publicate intr-o revista de succes.
    Pupici!

Lasă un răspuns

