Cutia cu gânduri verzi

CV si alte chestii serioase

2 comentarii

Va jur ca cea mai grea parte din povestea asta cu disponibilizarea e cea cu CV-ul. Cu tot talentul meu, pe care il lauda unii, sunt varza la scris in limbaj de lemn si la aberat intr-un stil oficial. Parca ma imbraci la camasa, ma urci pe tocuri, ma sugrumi cu o cravata, apoi ma duci in natura, imi dai o foaie si zici: „Scrie o compunere despre cum e sa te simti liber.”

Imi e super greu sa fiu serioasa. Sa scriu sec in doua pagini tot ce pot sa fac. Prin cate am trecut ca sa invat chestiile astea, cati oameni am cunoscut, cate bariere am distrus pana sa ajung aici… Nimic nu mai conteaza. Tre’ sa scriu sec acolo: redactarea de articole in domeniile cutarica si cutarica, alea alea pe site etc.

Mi se pare atat de irelevant un cv. Daca cineva vrea sa ma cunoasca, ii dau blogul meu. Asta sunt eu. Si asa am de gand sa fac. Atunci cand ma invita la un interviu, ii spun angajatorului: Daca vreti sa stiti cine sunt, intrati pe Cutia cu ganduri verzi.

Se poate sa fiu putin nerealista acum, dupa 3 ore de compus cv-ul, trimis mailuri si aplicat pe Ejobs. Si inca ceva: n-am nici macar o poza chioara in care sa fiu si eu la camasuta, cu fata de-aia de mironosita care cerseste angajare. Normal. Daca nu-i zambet in poza, nu e Oana.

Hai sa auzim de interviuri!

2 gânduri despre „CV si alte chestii serioase

  1. pui o poza topless si o sa vezi cum o sa te caute lumea sa iti ofere un loc de munca 😀

  2. Cv-ul este doar o formalitate din punctul meu de vedere. Nu poti in 2 pagini sa scrii tot ce stii sa faci, tot ce ai invatat sa faci sau cat esti dispusa sa faci pt niste amarati de bani ce ne conduc viata. E un pas urat, si eu il tot parcurg zilele astea, aveam unul tipizat facut dupa cerintele site-uri-lor de job-uri cand o prietena m-a sunat si mi-a zis sa trimit un cv in engleza pe mailul ei, asa ca da-i si lupta, tradu si ia-o de la capat. Multa bafta Oana si oricum daca te selecteaza fara poza la ,interviu ii vei da clar gata.

Lasă un răspuns

