Cutia cu gânduri verzi

Deci 10, da?

Un comentariu

In continuare… e bineeee! Azi mi s-au afisat notele de la doua examene: am luat 10 la practica si 8 la PR. Nu mai pot de fericire! A zis mama ca imi face coronita cand ma duc acasa.

Mai am dizertatia si am terminat cu scoala pe viata asta. Cu mandrie pot sa va spun ca am avut o singura restanta, in toata viata mea. Eh, de notele alea de 5 si de 6, nu va spun, ca sa ma credeti o tocilara.

Si mai e bine ceva. Articolul despre Macin intra in editia de august. Am topait de bucurie cateva minute langa biroul sefei si am venit repede sa va spun. Deci vom fi pe print, dragi macineni! Acum speram sa se dezvolte turismul iar investitorii sa faca ditamai coada, incepand de la intrarea dinspre Smardan.

Pentru incheiere va ofer o poza rustica. Sigur o sa va faca pofta de tavalit prin iarba. Sa auzim… tot de bine!

Un gând despre „Deci 10, da?

  1. Nice picture!Mi se face dor de multe cand prievesc poza asta. Cat despre scoala, bine spus, dizertatia si apoi vacanta pe viata.Pupici

Lasă un răspuns

