Cutia cu gânduri verzi

M-a lovit si pe mine disponibilizarea

4 comentarii

Nu vreau sa spuneti „Am auzit ca pe aia mica de la online au dat-o afara” sau „Mi-a zis mie cineva ca Oana nu mai lucreaza la Avantaje”. Asa ca va spun chiar eu.

Astazi am fost chemata de mai marii companiei si mi-au dat cea mai trista veste: se fac restructurari si trebuie sa renunte la colaborarea cu mine. S-au luat in considerare vechimea pe carte de munca, vechimea pe post, persoane in intretinere si s-a ajuns la concluzia ca pe mine trebuie sa ma dea afara. Pe principiul ultimul venit, primul zburat. Mi s-a zis ca nu e nimic personal si ca nu au nimic sa-mi reproseze legat de munca pe care am facut-o.

Acum sunt epuizata de atat plans si dezorientata. Imi placea foarte mult jobul meu. Imi placea sa fac update, sa pun stiri, sa merg la evenimente, sa alerg pe teren, sa vorbesc cu oamenii… Imi placeau colegii cu care imparteam si bune, si rele. Acum plang dupa ei, si ei dupa mine.

Nu stiu ce va urma. Incotro s-o apuc. Sunt trista. Imi vine sa vomit de atata tristete.

4 gânduri despre „M-a lovit si pe mine disponibilizarea

  1. Grea situatie Oana, dar capul sus, un sut in fund e un pas inainte. Pentru o fata atat de talentata si de inteligenta se va gasi cu siguranta ceva de munca tentant, ba poate si mai bun decat la Avantaje.Cred ca e greu, ca te doare sufletul, ca e dureros sa lasi atata munca in spate, sa lasi colegii cu care ai impartit si bune si rele.Fii tare Onila si asteptam in cel mai scurt timp vesti bune. Pup

  2. Si eu sunt aproape la fel de trista ca si tine si pe mine m-au anuntat ca de la 1 iulie imi vor lua masina si in plus nu imi vor mai asigura mancarea zilnic, deci trebuie sa scot din buzunar bani de Ratb si de pachetel.Cumplit cu serviciile astea, cu sistemul asta de kkt, cu tara asta.

  3. Ai fost singura disponibilizata?

Lasă un răspuns

