Cutia cu gânduri verzi

Da, scriu despre Macin

6 comentarii

Dragii mei, permiteti-mi sa raportez.

Sunt la Macin. Am alergat vreo 12 ore. Ba dupa poze, dupa interviuri, una, alta. Am prins si vulturi (a se intelege am fotografiat, nu am prins cu lasoul), am vazut si Balaurul Dobrogean. Am indreptat obiectivul spre munti, spre Dunare, spre eoliana si spre pasari jucause. Sper sa iasa un material bun. Daca iese, ma duc la primarie si le zic sa ma faca cetatean de onoare.

Apoi, cu ultimele puteri, am iesit cu fetele in oras. Uitasem cum e o iesire intre fete. Muzica la maximum in masina, tipete, tocuri si rasete cu lacrimi.

Orasul e la fel ca ultima data cand am venit. Doar oamenii parca se schimba mereu. Sunt din ce in ce mai reci, din ce in ce mai in trecut. E pacat ca relatiile nu se pastreaza. Nu ca nu se pastreaza la fel, nu se pastreaza deloc.

Bun. Maine incerc sa ajung la centrul de echitatie de la Cerna si la Angelo, la Greci, apoi luni la crama (hâc, nu va dau nimic!) si apoi fuguta la Bucuresti sa asternem pe foaie impresiile.

La voi e bine? Am auzit ca v-a picurat pe la Bucuresti.

6 gânduri despre „Da, scriu despre Macin

  1. da fata, mi am facut diva mobilul piti cu muzica la maxim si incetinit p langa terasa, cu geamurile jos :))

  2. si unde mai pui ca dadea si din fund :))

  3. ai deranjat lumea ce practica sporturi…extreme avand in vedere conditiile meteo

  4. Asteptam cu nerabdare sa citim articolul, cu siguranta va fi unul inedit.

Lasă un răspuns

