Cutia cu gânduri verzi

Scriem despre Măcin?

4 comentarii

Da, stiu ca sunt momente in care va doriti sa va fi nascut in alt oras. Unul in care sa existe bun simt in toate casele, in care sa te poti distra macar in weekend, care sa aiba si el un semafor, mai mult de doua strazi principale si niste parcuri serioase. Plus multe altele.

Dar va mandriti cu natura din jurul Macinului, nu? Da, si eu. Si tare as vrea sa scriu un articol despre oraselul nostru si despre ce se afla pe langa el. Dar aici am nevoie de ajutorul vostru. O sa scriu despre munti, despre Dunare, despre cetatea Arrubium si crama. Am auzit ca se face echitatie pe la Cerna. Daca mi se confirma chestia asta, bag in articol. O sa ma interesez si daca se face alpinism prin muntii nostri.

Alte chestii interesate de vazut sau de facut, mai stiti? In afara de Hotel Turist, oamenii se mai pot caza pe undeva? In afara de prajiturile de la Angelo, ce si unde le mai recomandam sa manance?

Vreau ca articolul asta sa iasa frumos si complet. Daca e nevoie, o sa prind si Balaurul Dobrogean, sa fac o poza cu el de gat, numai sa iasa perfect, nene.

Inca nu stiu daca articolul va aparea in revista Avantaje sau pe site-ul avantaje.ro. Asta depinde de ce poze am sa fac.

Deci astept sugestiile voastre. Pe mail, pe mess, pe blog, pe Facebook, pe hi5, prin telefon, prin porumbei sau nori de fum. Cum vreti, numai sa imi dati idei. Nu pot sa va promit cate o bere, ca nici eu nu iau niciun chior pe articolul asta. Sa mi se faca blogul albastru daca nu e asa! Deci facem treaba asta din simt civic, da?

4 gânduri despre „Scriem despre Măcin?

  1. :)) te credem pe cuvant, oana:). eu as scrie ,cat as putea de mult, despre drumul smardan-macin, de care toata lumea e indragostita. era un tip odata care nu mai venise de f mult timp prin zona si mergea cu 20km/ora si nu se mai satura de priveliste. i as face mii de poze cand sunt nuferi, si in orice anotimp si in orice moment al zilei. bineinteles, n ar lipsi pescarul din poze. nu stiu insula aia cat e de spectaculoasa. traditii…despre oleleu ai scris dar or mai fi si altele de amintit. superstitii ale locului:))…chiar..or fi?! poate ceva despre oameni gen : e lume interesanta p acolo.. :)) nu. fara ultima doar:d
    aa..stiu ceva despre drumul acesta minunat in legatura cu o pista de raliu, ceva.. dar nu stiu daca a fost comparatie, posibilitate sau altceva..dar ne interesem..si tot de un drum de prin zona, mai vechi, care si el era misto pt raliu…macin t-isaccea-tl raliu :))…am si eu o „dorinta”, na:d
    bafta

  2. Deci, vezi Onila, poti sa scrii despre oameni interesanti care vor sa participe la raliu :p

  3. http://www.batesaua.ro/….nenea astia merg muuult cu bicicleta ..zilele acestea au venit pe la Greci sa faca un traseu prin Parcul National MN…interesanta treaba…incet -incet ne facem si noi cunoscuti..;)

  4. .

    …neeaahhhh…sunt fraierica azi…linkul acele este bun, dar fara „nenea”…:P…poppp

Lasă un răspuns

