Cutia cu gânduri verzi

Doi la suta

Scrie un comentariu

Oameni din toata Romania, care inca mai munciti sau care aveti un salariu, desi frecati menta, fie-va mila si redirectionati 2% impozitul vostru pe venit catre o organizatie neguvernamentala! Unui copil autist, familiilor defavorizate, animalutelor fara casa, oricui.

Nu va faceti probleme, si eu m-am trezit la fel de tarziu ca si voi. Luni e ultima zi in care puteti face chestia asta. Trebuie sa completati un formular de aici cu datele voastre (nume complet, adresa, numar de telefon, e-mail), apoi dati o iscalitura, scrieti data si gata! Super simplu. Apoi trimiteti prin posta la Administratia Financiara de care apartineti. Adresele le gasiti aici.

Prin bunavointa colegei mele Dana, formularul meu a ajuns la Posta Romana apoi fugulita la Macin, iar bruma mea de bani ii va ajuta pe cei de la Crucea Rosie.

Stiu ca va e lene, dar va jur ca nu e mare filosofie. Hai, sus, si la posta cu voi!

Lasă un răspuns

