Cutia cu gânduri verzi

Am plecat! Pa pa!

2 comentarii

In ultima vreme am vrut sa va intreb despre cat de usor insala o femeie, de ce insala barbatii, ce face o femeie cand e frustrata si alti cai verzi de-ăştia. Dar iarasi n-am putut sa-mi fac ordine in ganduri, si am facut pauza de la scris. Stiu ce am promis, dar nu am putut. Am fost prea frustrata.

Acum stau cu bagajele facute… Nu, nu imi parasesc iubitul 🙂 Doar astept sa se faca ora stabilita sa fugim pana la Sibiu. N-am mai fost niciodata, dar am auzit ca e tare fain. Nu vreau sa-mi imaginez cum va fi acolo. Vreau doar ca pe drum sa gasim dealuri verzi, line si linistitoare. Atat vreau. Daca am sa le gasesc, am sa vi le aduc comasate in mii de pixeli. Si mai vreau sa beau vin dulce.

Azi dimineata rasfoiam plictisita o revista Zile si Nopti si cand vad scris undeva Măcin. Eh, Măcin… Măciiiiiiiiin?! Am reactionat cam greu, recunosc. Nu mi-a venit sa cred! Au scris despre broastele noastre testoase, despre balaurul dobrogean. Ideea articolului e ca bucurestenii sa se duca la Macin de 1 mai. Scris foarte bine, dar in linii mari.

Pentru cine nu stie, eu sunt din Macin, un orasel din judetul Tulcea. Si tot pentru cine nu mai stie, tata ma bazaie de vreo 2 ani sa scriu despre Macin. Stiu ca o sa-mi iau un „luna mă-ti-i”* simpatic, dar weekendul viitor, daca primesc ok-ul de la sefa, o sa ma dau cu microbuzul si cu bacul pana la Macin, si ma apuc de scris.

*asa sustin eu ca se scrie mă-ti-i, desi am vazut variante de matii si ma-tii, dar cred ca ultimul „i” este pronume personal in cazul acuzativ, forma neaccentuata. Cred. Dar discutia ramane deschisa.

Cam atat, dragilor. O sa intarzii, ca de obicei. Va pup cu drag si cu soare! Sa auzim de bine!

2 gânduri despre „Am plecat! Pa pa!

Lasă un răspuns

