Cutia cu gânduri verzi

Poza de feşăn 6

4 comentarii

Da, stiu, am cam chiulit de la Poza de feşăn. Alaturi de scuzele de rigoare, va aduc si o poza de la evenimentul de aseara, unde am auzit povesti impresionante si abia abia mi-am tinut lacrimile in frau. Asta e deja alta poveste… Cheers!

4 gânduri despre „Poza de feşăn 6

  1. Frumusico >:D< …te pooooooppppp Scumpete mica !

  2. Hmzzzzzzzzzzz…. I like the booths and the socks and the belt soooooo much 😀

  3. Super, imi place. Nuanta rujului este de mare efect.O dragalasa.

Lasă un răspuns

