Cutia cu gânduri verzi

Decolare frumoasa

Un comentariu

Pana la urma ieri am decolat bine spre ziua ce urma. Mai ca am aplaudat cum se face in aeroportul Baneasa. Mi s-a vorbit in italina, am mancat italieneste, am dansat englezeste, am injurat romaneste.

Insa azi am coborat direct cu dreptul din pat si cu un zambet sincer pe fata. „As vrea sa ma trezesti in fiecare dimineata asa!” i-am zis la telefon. As vrea de sute si mii de ori. E vorba despre fratele meu. Nu e de sange, ci adoptat. Stiti, cum aveam toti in adolescenta un frate sau o sora, cu care ne inrudeam asa, intr-o buna zi, ca tare bine ne intelegeam. Uneori relatia de fraternitate se transforma in altfel de relatie, dar asa se intampla cand cei doi descopera ca nu cred in prietenia dintre un baiat si o fata. Noi doi am trecut demult de adolescenta si inca suntem frati. Deci e bine.

Bun. Avem gasca, zambete, soare si n-avem bani. Din nou, e bine. Poa’ sa vina norul. Ah, ochelarii de soare! Neaparat! Asa mi-a zis mama. Nu stiu daca vrea sa fiu şucara sau sa ma protejez de griul pe care il aduce norul. Gata. In viata cu noi!

Un gând despre „Decolare frumoasa

  1. nu doar in cazul celor care nu cred in prietenii se poate intampla sa se transforme in altceva… 🙂

Lasă un răspuns

