Cutia cu gânduri verzi

Dimineata rece

5 comentarii

Nu stiu cum e afara, dar in excursie e rece. Adica in cealalta camera a apartamentului nostru. In dimineata asta am avut parte de o aterizare cam brusca din lumea viselor. Asta pe la 6 juma’, cand prietenul meu a binevoit sa se intoarca din club. M-am trezit de la fasaitul shaormei lui. Si pana pe la 10 juma mi-au fasait mie creierii in cap, tot facand planuri si analizand… el stie ce cacaturi. Io aveam treaba: sa ma rog de el sa dorma. E atat de frustrant sa iti doresti din tot sufletul sa dormi, iar creierul sa nu te lase… Am citit undeva ca mai rau iti faci daca te chinui sa dormi. Pai si ce trebuia sa fac? Sa incep sa dau cu aspiratorul la 6 juma dimineata? Sau sa plec la piata?

Asa ca la 11 m-am indurat sa ma dau jos din pat. Cu un vajait in creierul mic si nespalata pe dinti, m-am postat in fata calculatorului. Ca poate adorm aici. Azi trebuia sa dorm pana la 12 (cel putin) ca sa nu mai plang in timpul saptamanii ca nu vreau sa ma dau jos din pat. Si trebuia sa ma trezesc cu un zambet tamp cat toata fata, sa dansez putin, apoi sa iau micul dejun in pat, pe tavita mea, sa citesc ceva apoi sa plec… in viata. Dar nu. Acum sunt apatica, adormita si inghetata.

5 gânduri despre „Dimineata rece

  1. …neatza Onutza…hai sa iti zic programul meu de ieri pana azi, poate te face sa te simti mai bine:
    vineri : ora 06 trezit, la 07 prezenta la servici, la ora 10 plecat de la servici, ora 11 prins microbuz spre Bucuresti, dormit doua ore in masina, ora 15 aterizat in capitala, ora 16 aterizat la cursuri, ora 19:30 iesit de la cursuri , ora 20:30 ajuns acasa( in Buc) cu urechile lungite de foame si mainile pana la genunchi de la bagaje, ora 22:00 „Luiza, in 30 minute suntem la tine, mergem in club”, zis si facut; club ,zzbantuiala..pana la ora 03:00. Sambata ora 06:00 TREZIREAAAAA…, ora 07:30 prins microbuz catre casa, ora 08:00 somn in masina 3 ore fara popas.. ora 13:00 aterizare din nou la SERVICI!!!!!…cred k pana la ora 20:00…
    …eh…????…

    pooppp…

  2. E f misto si limbajul si simplitatea descrierii unui moment din viata aparent banal. Asta, candva se numea literatura autenticitatii. Imi place mult stilul asta…

  3. chiar ca descrii f misto bucatica asta din zi. parca e un fragment, dintr-o carte, de care m as indragosti, si nervii mei cand patesc la fel 🙂

Lasă un răspuns

