Cutia cu gânduri verzi

Din empatie, cu durere…

3 comentarii

Va scriu din fundul patului, de sub pilota de puf de gasca. Da, azi am lasa boala sa stea pe mine, cum zice o colega. Sau eu pe ea. Nu mai stiu. Eh, nu-i mare boala. E doar aia care viziteaza fetele in fiecare luna. Hei, baieti, nu dati click in dreapta sus, caci s-ar putea sa va ajute ce scriu eu aici. Bine, nu pe voi personal, ci pe prietenele, amicele, sotiile, mamele voastre.

Eu o data pe luna ma fac covrig in pat, dau din picioare, ma rog pentru doua testicule in loc de ovare, injur, tip, fac ture du-te – vino la toaleta, am senzatia ca o sa-mi dau afara si matele, mi-e cald de-mi vine sa-mi dau jos si pielea de pe mine, apoi tremur din toate incheieturile. Da, e groaznic. Si cum fac parte din categoria celor care nu au voie sa ia nurofen (ulcerele, stiti), apelez la leacuri babesti. Bine, nu au ele cine stie ce efect, dar nu-mi trebuie decat sa ma linistesc si a adorm.

Luna asta am incercat ceva nou. Nu e un leac babesc, e ceva descoperit din greseala de prietenul meu. Acum vreo saptamana a varsat apa in pat, pe locul meu, fix cand ma pregateam sa ma culc. Ma reped eu sa aduc un prosop iar el imi cere fierul de calcat. Hm, destept baiat. Calca el bine locul, apa se usuca si ma bag in pat. A fost atat de bine sa simt caldura la spate, incat azi dimineata, cand mai aveam putin si stateam si in cap, numai sa-mi treaca durerea, am adus repede fierul de calcat, am incalzit bine bine cearsaful, mi-am pus o sticla de apa fierbinte pe burta si am reusit sa adorm.

Dar stiti ce e fain, fetelor, in perioada asta? Daca aveti un iubit care sa stea dupa voi si sa va faca toate mofturile. „Iubitule, imi aduci te rog laptopul, ca nu ma pot da jos din pat. Dragule, imi aduci masa la pat, apoi poti sa ma masezi pe spate? Nu mai avem ciocolata? Nu te duci sa imi cumperi?” Parca-i mai bine, nu? Pai daca ei nu trec lunar prin furcile caudine, macar sa ne rasfete, nu?

Hai, printeselor, ca trece si luna asta! Apoi vine alta cu zile de chin. Cand voi gasi leacul, am sa va dau de stire.

3 gânduri despre „Din empatie, cu durere…

  1. …iti jur Onutza ca in timp ce citeam ma gandeam sa iti spun de varianta cu apa calda, am aflat si eu de pe la tv cu ceva timp in urma si este foarte eficienta…poppp.
    PS ..maine ajung prin capitala, daca aveti timp si chef poate ne vedem ..voi fi home alone vineri seara…:(

  2. Eu una sunt o norocoasa, ce sa zic, nu prea am probleme, chiar sunt ok, adica foarte rar, in ziua a 2-a iau un nurofen sau un No-spa si sunt fresh. Toata smecheria la mine e ca fac foarte multa miscare, sunt foarte activa si chiar nu ma gandesc, ignor sentimentul. Asta nu inseamna ca nu-mi doresc si eu sa fiu baiat, macar in aceste zile.Te pup si iti doresc sa scapi repede de problema asta.

Lasă un răspuns

