Cutia cu gânduri verzi

Poza de feşăn 4

5 comentarii

La multi ani, dragi barbati si barbatei, cu sau fara muschiuleti! Astazi nu spunem ca sunteti porci, cum nici voi nu ati zis ieri ca suntem curve. Recunoastem ca nu putem trai fara voi, cum nici voi nu puteti trai fara noi.

Deci scumpi Raddari si Luizi, si care mai sunteti certati cu reprezentantii sexului frumos sau cel puternic, faceti bine si dati mana in semn de pace, luati-va in brate si mergeti impreuna sa beti cele 40 de pahare!

Sa bem in cinstea barbatilor care duc o lupta zilnica in a ne fi prieteni, iubiti, soti, tati, frati, bucatari, instalatori, Doni Juani, profesori, protectori, confesori etc. (pe rand sau toate odata)!

5 gânduri despre „Poza de feşăn 4

  1. Costumatie de nota 20, cat despre barbati, hai sa ne traiasca sanatosi, macar ca ei fac parte ca decor din viata noastra!!!!!!!!!!!!!!!

  2. BUna asta cu Decoru despre barbati..Catalina …
    binenteles …nu m-am suparat si am gustat gluma …. Noroc de Oana .ca altfel ,,.,,cine stie ..poate ne suparam ;))

  3. Mersi de urare, bre. Bine ca stiu ca am o omoloaga, poate minus cu minus face plus in cazul nostru:)). Cat despre tinuta, ma uitam ca ar fi sobra fara chestia din par si fara brosa din piept. Ai avut tu grija iar sa fentezi banalul :p

  4. Oja e de mare efect:))
    NOTA:(pt. Luca Marian): Sunt o feminista convinsa, dar nu am nimik personal cu misoginii, ii accept asa cum sunt(il vezi pe raddarzone care chiar imi e prieten, asa ca sper sa nu te simti ofensat despre ceea ce am spus legat de barbati, daca ei pot sa emita zilnic ipoteza ca femeile sunt curve, noi de ce nu am spune ceva de barbati, gen ca sunt niste porci sau niste nenorociti. partea frumoasa e ca exista si exceptii, in ambele cazuri!)

  5. …hehe….tare …poppp Onutza mea …hey, Raddar numai muschiuletzii stau intre noi doi…:))…de cand cu ziua femeii ( incepand cu 1 martie) numai la muschiuletzi imi sta mintea…popp cu foc pe amandoi….;)

Lasă un răspuns

