Cutia cu gânduri verzi

Poza de feşăn 3

5 comentarii

Dupa cum veti vedea intr-una din pozele de mai jos, aseara a trebuit sa mananc ceva verde ca sa imi revin din tristetea melancolico-depresiva de ieri.

A doua poza am pus-o special pentru Antonio, care voia neaparat sa inteleaga de ce se intorcea (iarasi) lumea dupa mine cand stateam in statia de tramvai. Din cauza pungilor cu verdeata, normal!

Deci am inel, da?

P.S.: Nu uitati ca azi e Dragobetele! Iubiti-va romaneste!

5 gânduri despre „Poza de feşăn 3

  1. Surprinzator, original, ca de obicei. Imi place, din nou ocupi loc fruntas la „Bine imbracati”.Trendy, culori super asortate, inovatie Oana Racheleanu. Esti o scumpa.
    Si ca de obicei, o singura si mica remarca poat blugii ceva mai mulati s-ar fi vazut si mai ok, nu stiu ca asa din poza nu imi dau perfect seama.

  2. Dar ce de ai tinut sa ne faci cunoscuta usa de la ghena de gunoi?

  3. Ha, multam Onila pt poza cu accesoriul acela care se va purta anul acesta, punga de salata :D. Sa stii, insa, ca intorcea lumea capul dupa tine oricum, pentru ca tinutele tale nu respecta tiparul gri si monoton, respectiv cocalar ori siecsi, al fatucilor de la Capitala noastra draga 😀

  4. Antonio are de dat o declaratie despre griul meu „monoton si cocalar ori siecsi” de ceva vreme!

  5. Cristina, ce ai?

Lasă un răspuns

