Cutia cu gânduri verzi

Poza de feşăn 2

9 comentarii

Am purtat aceasta tinuta cu un aer usor de epoca sambata seara, in Mojo. E drept, se cam intorcea lumea dupa mine ca dupa nebuni. Aia e!

9 gânduri despre „Poza de feşăn 2

  1. te rog data viitoare sa scrii si ce vedete te_au insotit in mojo,….ca ne suparam

  2. Tinuta de sambata mi s-a parut o poarta spre trecut, o introspectie in Bucurestiul anilor ’30 si care, asortata la decorul centrului vechi al Bucurestiului, a dat un iz original costumatiei tale. Vintage e prea putin pentru tine, nu? Asa ca ai fortat bariera retro, probabil revolutionand moda sezonului de iarna-primavara 2010. Calde felicitari de la Antonio Imbracatu’:D

    PS: Bubu, un sah, ceva?

  3. ce tare bubu:))

  4. si tinuta: NU ESTI NORMALAA!!! 🙂

  5. Minunat, ca de obicei. Oana, pe tine te prinde atat de bine orice obiect vestimentar, orice culoare, esti splendida pur si simplu. Imi pare rau ca n-am putut sa te vad sambata, dar ti-am zis nu aveam chef de nimic, se mai intampla. Oricum tu ai nota 10 pentru aceasta tinuta. Am o mare curiozitate, peste ani, sa vad la poza de fesan cu numarul xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx, cum va arata rochia de mireasa, care am un feeling ca nu va fi alba. Ma insel?

  6. Multumesc tare mult, dragilor! Si celor care m-au felicitat pe mess si nu au curaj sa isi lase amprenta aici. Va multumesc! 🙂
    @Catalina – sincer, chiar nu m-am gandit cum va fi rochia de mireasa. Abia am o vaga idee despre cum va arata. Mai e timp.

  7. normal ca intorcea lumea capul dupa tn…sunt putini care au curajul sa se imbrace diferit de restul….bv

  8. =))Cred si eu,adica…si eu m-as fi uitat dupa tine,dar nu neaparat pentru faptul ca erai imbracata ciudat….!!!=))De fapt…ciudat,din punctul de vedere a unora,ca stii tu…faza cu „sacul pe cap”!!!

  9. Super tare camasa… sa o porti sanatoasa si… mereu!!! :d

Lasă un răspuns

