Cutia cu gânduri verzi

Se-anunta activitati faine

6 comentarii

Bine, Radar, tu ai vrut-o. Am sa va spun pe nume. O intrebare: va dau id-ul de pe blog sau numele adevarate? 😀 Am evitat sa fac chestia asta pentru ca m-a intrebat cineva daca pe blogul meu au voie sa comenteze doar prietenii mei. Nici gand! Poate comenta oricine, orice are chef. As vrea sa spun, asa cum a facut-o un cunoscut, ca am sa las absolut toate comentariile, pentru ca fiecare are dreptul la o opinie; insa imi acord libertatea de a cenzura injuraturile. Pe-astea mi le ziceti face to face 😀 Daca aveti…

Buuun. Am lamurit asta. Ieri Cristinica mi-a zis ca daca incep sa pun evenimente pe blog, va deveni cititorul meu numarul unu. Nu ca as face ce vrea ea din blogul meu, dar daca tot primesc comunicate de presa, am sa va anunt si pe voi ce se intampla prin Bucuresti. Evident, totul se va afla in sfera mea din interes.

Deci pentru proxima perioada avem una bucata concert Tudor Gheorghe (cu dedicatie speciala pentru Cristinica) si una bucata Gala Folk.

Tudor Gheorghe ne canta si ne incanta pe 6 martie, la Sala Palatului. Ascultatorii de muzica buna vor fi emotionati de melodii ca “La fereastra cu gutuie”, „Colindul celui fara de tara” sau “Antiprimavara”, „Lumina lina”, ”Mugur, mugurel”, “Salcamii” si “Dorul calator” de pe albumele “Iarna Simfonic” si “Primavara simfonic”.

Pretul biletelor variaza intre 60 si 120 ron.

Ne trezim pe 7 martie, cu acorduri unduitoare in urechi, semnate de Tudor Gheorghe, si realizam ca trebuie sa fugim la un alt eveniment de zile mari: Gala Folk Om Bun. Tot la Sala Palatului. Lista cuprinde numai nume mari: Alexandru Andries, Mircea Baniciu, Ada Milea, Vladi Cnejevici, Victor Socaciu, Vasile Seicaru, Mircea Florian, Ceata Melopoica, Maria Gheorghiu, Daniel Iancu si Doru Stanculescu.

Cel mai ieftin bilet e 50 lei si cel mai scump 100. Gasiti si bilete la pret asa si-asa, anume 75 lei.

Hai ca v-am dat de lucru pentru inceputul de primavara. Sa veniti cu impresii, da?

6 gânduri despre „Se-anunta activitati faine

  1. Oana scumpa eu vreau sa ma anunti daca mergi la teatru, cand e o piesa draguta, sincer, ca tu esti mai in tema. Acum, pe 13 februarie eu am stabilit cu cei de la salsa sa mergem la Teatrul de Opereta la piesa Silvia, dar as vrea sa merg la TNB la ceva dragut. Daca ai vreodata in plan asta, da-mi si mie de stire, te rog.
    Pup.

  2. baaaai, dar pina in martie mai e o luna, ce facem pina atunci?:))

  3. onuta, draga fata, in afara de faptul ca, parca, am spus ca as deveni cititorul nr 1 al blogului tau, ceea ce e gresit pt k oricum te citeam constant, am spus si ca te voi iubi pe veci!:) Pentru ca vreau si eu sa gasesc, frate, evenimentele misto(urat cuvant) la un loc. Si cum in tine, fetito, am incredere, e prea ma-sa:D (ca sa fie in ton cu „misto”). Si normal ca nu faci ce vor „cristinici” din blogul tau, doar accepti sugestiile bune, cum a fost asta!:D Ca de-aia-s prieteni, printre altele, sa dea omului sugestii bune! Manca-t’-as (cred:d)

    ps 1: in legatura cu teatrul, as mai avea o SUGESTIE!!, o sa ti spun deseara daca nu ma fentezi iar!!!!(sugestie!! :)) )
    2: multumesc fff mult, oana, ca ai pus aceasta rubrica fff imp pt mine. m ai facut fff fericita :”> . pupiu

  4. si am zis eu k o sa uit ceva… mi se pare f buna ideea cu numele…k doar suntem cititori activi dom’le… ff bine…numeee!! 🙂

Lasă un răspuns

