Cutia cu gânduri verzi

Poza de feşăn

6 comentarii

O buburuza m-a felicitat sambata seara pentru ideea mea de a-mi posta tinutele in cutia cu ganduri verzi. Si mi-a zis ca se astepta ca blogul meu sa fie mai colorat. Ca nah, io-s o persoana foarte colorata. Deci special pentru aceasta buburuza am sa postez prima poza din seria „Poza de feşăn”. Dar si pentru ceilalti, bineinteles. 😀 Sa vad daca primesc bile albe sau negre pentru aceasta tinuta.

6 gânduri despre „Poza de feşăn

  1. Multe bile albe ai pentru aceasta tinuta super cooooooooooooooool. Plus ca zambetul tau e de nota 20 aici (nu e repros e o mica sugestie; as fi ales niste cercei mai mici, poate niste bobite/bilute aplicate, colorate, evident). In rest esti minunata! Pt. ziua aceasta, revista FRIENDS iti ofera loc de cinste la FOARTE BINE IMBRACATE!!!!!

    • :)) Ce tare esti, Cata! Multumesc mult. Am mai primit o sugestie de genul asta, dar pentru ca bluza este foarte colorata, as fi riscat sa fiu prea sorcova. Eu mi-as fi pus niste cercei micuti din nuca de cocos, gen bobite cum zici, numai ca am ratacit unul 😀

  2. Puloverul colorat si suvita impletita sunt alegerea ideala pentru a inveseli lumea posaca din cauza vremii de afara. Bretelele luate la ‘sto dau un aer cool tinutei, iar bocancii impermeabili completeaza aerul casual, imbinand totodata utilul cu placutul. Nu in cele din urma fac precizarea ca purtatoarea tinutei este un „must have” pentru orice gasca de prieteni >:d<

  3. eu tre’ sa spun musai si pe mess, ca sa stie si restul lumii, k mie mi place, frate, freza ta!!! atat de tare incat, daca pana in momentul asta visam la o schimbare si nu stiam ce fel,acum ma tenteaza iar o schimbare radicala… de ciuf… :d

  4. prietenii mai vechi stiu la ce ma refer prin „iar” cand vorbesc de schimbare radicala 🙂

Lasă un răspuns

