Cutia cu gânduri verzi

Va sosi Mos Nicolae?

2 comentarii

Am verificat. Inca n-a venit. Bine, e cam devreme. Abia trei sferturi de ora trecute de 12. Dar sincer, nici nu cred ca o sa vina. Sau daca o sa vina, o sa-mi aduca o nuielusa. Cred ca e primul an cand ideea nuielusei ma incanta asa tare.

N-am ascultat de parinti. Am incercat sa ma ascult doar pe mine. N-am facut totul corect si moral, ci doar cat sa-mi fie bine. Am fost rea cu cei care am considerat ca merita. Am spus NU atunci cand am simtit. Sau cel putin asa cred ca am facut. In masura in care am reusit, sunt foarte multumita de mine. Am muncit mult ca sa primesc o nuielusa de la Mos Nicolae. Nu glumesc.

***

Voiam sa va spun ca am mancat niste paste divine. Ti le faci tu. Ii zici lu’ nenea sa puna de-aia, si de-aia. La o portie de paste sau o pizza, primesti o cafea gratis. Pastele costa 14 lei si se gasesc la Quasi Pronti, in Liberty Center, etajul 4. Pur si simplu, sunt geniale.

Maine ma duc sa votez. Si sa sfatuiesc si pe voi sa mergeti. Nu de alta, dar eu cel putin, simt asa o emotie cand pun stampila aia… Desi stiu cu cine vreau sa votez, imi dau un timp de gandire. Realizez acum ca in momentul ala ma simt foarte importanta. Hmmm… Votul meu conteaza! :)) Bun. Lasand gluma la o parte, sa mergem sa ne exercitam dreptul asta. Al meu va fi portocaliu.

2 gânduri despre „Va sosi Mos Nicolae?

  1. dreptul tau trebuia sa fie verde :))

  2. portocoaliu e perfect! se potriveste super misto cu verde:)

Lasă un răspuns

