Cutia cu gânduri verzi

Poarta culorile cu cap

6 comentarii

Eram hotarata sa scriu despre un mare dor al meu. Dorul de munte. Dar ceva m-a facut sa ma razgandesc subit in momentul in care am vazut rosu in fata ochilor. Dar nu de suparare! Mi-a fost dat sa ma intalnesc zilnic cu o persoana care adoooora culoarea rosu. Nici nu ajunsesem bine la birou, inca avand in minte ganduri de genul „Oana, e timpul sa te trezesti!”, cand am avut impresia ca sunt la o corida. De ce atat de mult rosu pe o singura persoana? De ce atat de dimineata?

Am observat ca exista oameni care nu au simtul masurii. Sa stii cand sa te opresti din a pune culori pe tine. Mama m-a crescut cu sintagma „Nu pui mai mult de 3 culori pe tine”. M-am straduit din rasputeri sa fiu ascultatoare. Uneori nu am reusit, dar asa mi-a educat simtul culorilor. Daca exista asa ceva, eu cred ca il am. Si desi ma topesc dupa toaaate nuantele de verde, evit sa ma imbrac din cap pana-n picioare in culoarea ierbii proaspete.

Imi amintesc o faza din primul an de facultate, cand o fosta colega de liceu (sa-mi fie cu iertare) s-a intors de la deschiderea anului universitar. Era toata in roz. Pantofi, dresuri, fusta, bluza, sutien, poseta, accesorii. Boboaca noastra s-a ales din prima zi cu porecla Pantera Roz.

Nu oi fi eu stilist (dar colega mea de birou, este) insa imi permit sa va spun: aveti grija ce culori purtati, cate si mai ales in ce cantitati. Daca pe voi va deranjeaza ceva cand va uitati in oglinda, inseamna ca ceilalti se vor plange de dureri de ochi cand va vor vedea.

Sa iubim culorile, dar sa le purtam cu masura!

6 gânduri despre „Poarta culorile cu cap

  1. Pantera Rosie 😉

  2. Poi, dupa cum zici tu, cu cat porti mai multe culori, cu atat mai greu poti fi incadrata intr-un tipar. Doar nu o sa ti se zica „Pantera indefinibila”:))

  3. …(mai)vino in Italia sa vezi ce de culori isi pun pe ele italiencele….!zici cà-s sorcove! sau daca e moda unei culori(si nu mumai) intr-un an, pài toate isi pun culoarea respectiva,chiar daca le sta oribil…dar „asa se poarta”! (zic ele!)
    …anul asta a fost(si mai este) culoarea mov!…haine,pantofi,posete,accesorii,totul mov! exageraaat!…ah, si machiajul,binenteles, mov,movulet,moviu…zici ca au luat bataie!… bine ca nu cunosc semnificatul romanesc al culorii! :))

  4. dar de fosta profa de chimie..de la liceu..ce parere ai? eu knd ma gandesc la ea..vad foarte mult mov 🙂

Lasă un răspuns

