Cutia cu gânduri verzi

Ziua Indragostitilor

3 comentarii

Urasc mediatizarea asta a Sarbatorilor. Beteala la kilogram, brazi din septembrie, Mos Craciuni pe toate drumurile, tone de articole de facut pentru serviciu despre Postul Craciunului, Mos Nicolae, Mos Craciun, Revelion, cadouri bla bla. E urat ce se intampla pentru ca lucrurile astea au distrus orice urma de bucurie din mine vis-a-vis de Sarbatori. Dar despre asta probabil voi mai scrie, caci deocamdata nu sunt maaaaaximum de furioasa.

La fel de foc si para sunt si de Ziua Indragostitilor. Nu am nimic cu indragostitii, ci cu sarbatoarea, care oricum nu e a nostra. E tot o strategie de marketing. Pe 14 februarie ni se baga pe gat chestii rosii si in forma de inimioare: bomboane, baloane, jucarii, felicitari, buchete de flori (uneori si artificiale), buchete de kitschuri. In ziua aia sa stiti ca sigur mi-e rau. Adica mi-e greata.

Ca sa evit macar anul acesta o astfel de stare, am zis sa fac un anunt din timp. Daca brazii au aparut din noiembrie, pot si eu sa fac un anunt cu referire la Ziua Indragostitilor tot din noiembrie, nu? Buuuun.

Iubitii, amantii, admiratorii si admiratoarele care au nevoie musai de o zi in care sa-si exprime dragostea infinita ce mi-o poarta, sunt instiintati prin acest post ca o pot face pe data de 15 februarie. Atunci va fi singura zi in care verdele meu se va asorta cu rosul la kilogram. Data de 14 februarie ramane ziua de nastere a surioarei mele, Teo. V-am dat totusi un motiv de sarbatoare.

Nici tie nu iti place Ziua Indragostitilor? Mana sus daca esti de acord cu mine! Hai, curaj! Si cei din spate! 😀

3 gânduri despre „Ziua Indragostitilor

  1. Din pacate sau fericire, depinde din ce punct de vedere privesti problema, marketingul si’a facut o legatura stransa cu tot ce ne inconjoara si intr-adevar chestia asta nu e placuta de multe ori, dar asta e….

    Iti inteleg neplacerea si sunt alaturi de tine 😀 Sper ca pe 15 februarie sa nu uit sa’ti fac declaratia de dragoste la care ma gandesc de atata vreme 😛

    • Yuuu huuu! Iata ca a venit si promisiunea primei declaratii de dragoste! Pune-ti acolo pe telefon, ca acum m-am entuziasmat ca un copil si daca nu mi-o faci, se lasa cu scandal! 😀

  2. Mdaaa…sunt de aceeasi parere la faza cu ziua indragostitilor,mai ales ca ar trebui sa aratam dragostea noastra fata de persoana iubita in orice moment din viata,ci nu numai intr-o zi….pentru ca fiecare zi e speciala…cu sau fara cadouri in forma de inima de culoare rosie,etc,etc…daca iubesti poti iubi in fiecare zi!!!Ar avea cineva curajul sa ma contrazica???

Lasă un răspuns

