Cutia cu gânduri verzi

Zile de verde inchis. Spre negru.

6 comentarii

Daca vedeti pe strada o fetisoara de-o schioapa, care injura de mama focului, sa stiti ca eu sunt. Ii injur pe boii care trec cu masina pe rosu in timp ce eu trec pe trecerea de pietoni, pe verde. Ii injur pe obsedatii care pun mana pe tine pe strada si in tramvai, doar doar ti-o placea si ai vrea sa iesi cu ei la o bere la crasma dintre blocuri. Injur nesimtitii care arunca gunoaie pe strada. Injur pipiţele care nu stiu pe ce lume sunt, dar isi misca trupul imbracat kitschos din IDM de parca ar fi niste dive. Injur cocalarii care isi sucesc capetele dupa astea de mai sus. Injur controlorii care asteapta spaga si babele care au chef de plimbari cu ratb-ul la orele de varf.

Si fara nicio legatura cu Bucurestiul, il injur pe Shiva, pisoiul nostru, care ma musca acum de picioare in timp ce eu ii injur pe altii. Injurati de Oana sunt si aia pentru care pana mai ieri erai o persoana importanta si intr-o zi (intr-o singura zi) nu mai dau nicio para chioara pe tine.

Cam acestea sunt injuraturile din ultima vreme. Daca ma vedeti pe strada in aceasta ipostaza, sa va pregatiti ca va fi o discrepanta intre imaginea mea (de copchil inocent) si ceea ce auziti. Dar chiar stiu sa injur frumos. Am avut profesori buni si rabdatori. In plus, e foarte sanatos sa injuri. Recomand oricui. Normal, trebuie sa ai grija cine e pe langa tine. Eu prefer sa fiu singura. Astfel, cei care ma vad pe strada ma cred nebuna, dar oricum nu-mi pasa ca probabil nu-i voi mai vedea niciodata.

6 gânduri despre „Zile de verde inchis. Spre negru.

  1. 80 la suta rezonez cu tine…pe mine nu ma pipaie nimeni in mijloacele de transport in comun, ca altfel eram pe aceeasi lungime complet. Sau poate sunt pe aceeasi lugime, numai ca s-ar putea sa nu simt atingerile cetatenilor din jurul meu:))

  2. Oana, daca pup, mai trece putin? 🙂
    :*

  3. don’t make her angryyy…..you won’t like her …when she’s anngryyy :D:D …

  4. Si ce fel de injuraturi frumoase?? 😛

Lasă un răspuns

