Cutia cu gânduri verzi

Prima metoda de relaxare

5 comentarii

Al naibii horoscop! Am zis eu sa nu mai trag cu urechea la tantea aia blonda in timp ce ma machiez. Dar cand aud Leu, parca-s fermecata. Raman cu rimelul in mana si zici ca-s hipnotizata. Mai fac si de-alea: „Şşşşt! E zodia mea!”. Faza e ca nu cred in horoscop. Ma amuza cand zice de bine, iar cand zice de rau, uit imediat ce trec la pasul urmator din machiaj. Dar azi mi-a zis afurisita de rau. Si mintea mea si mai afurisita, nu a vrut sa uite. Asa am avut o zi groaznica, in care intamplarile naspa s-au tinut de manute, formand un nor negru in jurul meu. Am tunat, am fulgerat si am plouat.

Dar cum mi-a trecut, nu vreau sa povestesc despre asta. Ci despre cum mi-am revenit. Am scris la titlu „Prima metoda de relaxare” pentru ca o sa notez toate metodele pe care am sa le descopar, in speranta ca va vor ajuta.

Buuun. Prima metoda: loc de joaca. Concret – Micul Paris la etajul 4 in magazinul Unirii, in Bucuresti. E un spatiu cu fel si fel de chestii prin care sa scapi de toti dracii din lume pe care i-ai acumulat intr-o zi. Dai cu piciorul in mingi, sari dupa niste culori, conduci masini si motociclete. Preferatul meu e hocheiul spatial. As da in pucul ala pana mi-ar cadea mana. Asta cu conditia ca celalalt sa nu se oftice ca il bat, ca atunci piere toata inocenta jocului. 😀

Da, stiu ca ziceti acum ca sunt treburi de copii. Sau de fete. Ei bine, atunci sa discutam ca intre fete: dragelor, duceti acolo cel mai strasnic barbat si veti lua acasa un copil. Nu, nu faceti schimb cu o mamica. Doar ca se va transforma. Va zambi cu gura pana la urechi si va avea licariri in privire. Va fi din nou baietelul din fata blocului pentru care nu conteaza cine castiga, ci cat de bine se distreaza. Inocenta se pastreaza cel putin pana a doua zi. Garantez! Se poate sa fie cam greu sa il duceti acolo. Dar la fel de greu va fi sa-l luati.

Oricum, distractia e garantata pentru toata lumea!

5 gânduri despre „Prima metoda de relaxare

  1. Adica io as iesi la fel cum am intrat :)))

  2. Onutza mea ……
    ….dar eu fusei, mămică, in Micul Paris saptamana trecuta dar nu vazui nici un astfel de loc de joaca; baui o cafea super buna, căscai gura după masculi…si cam atat…so??? ….

  3. oana …dacă tot scrii despre noi, măcar pune şi nişte poze cu mine şi mah. aşa, de dragul advertisingului … 😉 ah, da… încă aştept înregistrarea aia. 🙂

Lasă un răspuns

