Cutia cu gânduri verzi

Pentru proaspetii mei cititori

7 comentarii

Dragii mei care ma felicitati pe messenger, pe mail, la telefon sau telepatic,

Va rog sa imi lasati aici comentariile. De bine, de rau, cred ca pot sa suport. Dar macar sa stiu ca sunteti alaturi de mine. Am nevoie de feedback-ul vostru ca masina de benzina. Sau motorina.

Stiu ca am zis ca o sa fiu eu in ciuda a orice imi scrieti, dar asta nu inseamna sa nu imi scrieti deloc pe blog. Pe messenger am primit multe cuvinte frumoase. Mi-ar placea sa le gasesc scrise si aici. Pentru ca asta e un fel de jurnal pentru mine, si alaturi de gandurile mele, vreau sa le pastrez si pe ale voastre. In plus, nici n-am arhiva la messenger. Nu trebuie sa aveti niciun cont, nicio parola. Doar sa lasati mailul ca sa stiu si eu cine imi scrie, indiferent de ce nume codate va puneti.

Va multumesc anticipat!

7 gânduri despre „Pentru proaspetii mei cititori

  1. oki Ms Oani..promit sa te critic aici :DxD

  2. Am intzeles , sa traiti!!

    Pana acum am toate temele facute, am citit tot, te felicit pentru faptul k reusesti sa scrii ceea ce simti ( trebuie sa fii artist ca sa poti scrie, crede-ma..;)..), mi-am facut si eu blog, cu ceva timp in urma, de care am uitat in doua saptamani si asta pentru ca NU AM TIMP!!!!!!!!!!!! …
    ….nu am timp sa fiu eu, doar eu si cu mine…ce sa mai zic de prieteni ..:((..( asta k sa contrazic putin comentariul tau despre prieteni) …iti multumesc k existi si k imi esti prietena, esti sursa mea de energie…pooooppp…

    P.S.: vreau si eu la patinoar!!!!…….

Lasă un răspuns

