Cutia cu gânduri verzi

Activitati de sambata

3 comentarii

Cu regret va spun ca entuziasmul pentru blog nu a mai reusit sa ma dea si azi foarte repede jos din pat. La ora 1 abia am facut ochi. Asta pentru ca aseara am ajuns acasa azi dimineata.

Ieri m-am dat pe tocuri pana in Ikea. Sport extrem, va asigur. Pentru cine nu e din Bucuresti, Ikea e la capatul pamantului. Iar pentru cine nu ma cunoaste, eu locuiesc la capatul celalalt al pamantului. Nu e extrem pana aici? Rochita, dresuri colorate si Oana carand singura, la intoarcere, niste cutii mai mari decat ea. Pur si simplu nu am putut sa nu-mi scot cizmele cele noi la plimbare pe o vreme ca aia. Ar fi fost invidioase ca am plecat fara ele si probabil m-ar fi lasat fara un toc cu prima ocazie. Si nici nu am putut sa renunt la drumul pana la Ikea pana cand isi facea vreun prieten timp de mine (asta s-ar fi intamplat azi). Asa ca m-am ales cu bataturi la picioare, oboseala, priviri „uite-o si pe nebuna asta”, daaaaar si cu niste cutii superbe pe care le-am plasat frumusel pe hol. Nu in drum, sa se impiedice musafirii. Ci intr-un loc special facut pentru ele.

Apoi pe seara m-am dat pe patine. Nu se compara mersul pe un pamant sigur cu gheata aia inselatoare. Nici nu stii cand te trage spre ea. Am observat ca sunt patru tipuri de patinatori: cei smecheri, care fac opturi si doiuri si ce-or mai face ei (toate cu spatele!); astia ca mine care se deplaseaza, dar… nu se stie niciodata; incepatorii care nu dau drumu’ la bara si cei mai tari: aia care dau cu ei de gheata. M-am hlizit tare in timp ce incercam sa imi tin totusi echilibrul cand niste unii voiau sa invete totul intr-o zi: sa mearga, sa se opreasca, sa faca scheme, sa impresioneze gagicile si sa fie in centrul atentiei tuturor. Au reusit sa ne capteze atentia, si nu cu prea mare dificultate. Toata lumea s-a oprit din orice activitate cand s-a auzit un mare buf. Intr-adevar, unul din ei era intins pe jos in forma de stea. Dar nu va faceti griji, in secunda doi era in picioare, gata sa mai dea cu el o data de ceva: de gheata, de incepatori sau de paravanul ala.

Va recomand dupa ce faceti un efort de genul, sa luati o aspirina (de la farmacie, nu aspirina saracului) si sa faceti un dus caldut. Eu n-am facut nici una, nici alta. Am cazut moarta de oboseala, inca din taxi. Am primit dimineata, cand inca dormeam, un masaj binemeritat (asta daca nu cumva am visat) si parca nu am febra, cum ma asteptam.

Sper ca va bucurati de vremea asta frumoasa si ca nu stati in fata calculatorului sa imi cititi mie blogul. Maine va fi tot aici. A, stai! Ca acum lumea intra pe net si de pe telefon. Of, Oană depasita de tehnologie!

Numai bine, dragilor!

3 gânduri despre „Activitati de sambata

  1. hmmmmmmmm…data viitoare alege cinema…sau nici asta nu cred ca e bun ca plangi mai mult decat din cauza bataturi…da o comedie nu ar fi rau :)…

    oricum zi interesanta la tine mai bine decat sa pierzi timpul pe facebook jucand farmville =))…an nu,mint, am mai fost si sa caut de munca :D..si am mai vazut si un film Anul I…destul de dragutz…e de vazut dar nu la cinema….cam asta a fost sambata la mine…dar cu frig si ploaie ce ar fi de facut ? :(…

    • Sigur plang, Cipri! Doar ma stii. Chiar si la comedii plang, mai ales daca e romantica :)) Iti trimit maine dimineata cateva raze caldute de soare, ca sa sarbatoresti o duminica intarziata.

  2. dar de ce nu spui si ca seara ne-ai facut pe noi sa plangem din cauza zilei tale minunate, ai??? Oana, sa nu mai faci astfel de sporturi sambata!!

Lasă un răspuns

