Cutia cu gânduri verzi

Introducere

9 comentarii

Vreau sa va urez bun venit pe blogul meu si sa nu va promit nimic. Nu promit ca o sa scriu zilnic. Nu promit ca o sa scriu pentru voi. Nu o sa scriu ce vreti voi. Va fi un blog pentru mine. Cam egoist, nu? E un fel de provocare. Oana, te provoc sa fii TU in ciuda comentariilor pe care ti le vor lasa cititorii. Te provoc sa nu tii cont de reguli, de limite jurnalistice, de influente din exterior.

Daca totusi nu ati inchis cutia verde, va invit sa ramaneti. Sper ca o sa va simtiti bine.

Blogul s-a nascut cu greu, dupa muuulte luni in care o buna prietena ma tot incuraja sa intru si eu in randul lumii. Nu stiu de ce imi era teama, dar uite ca am facut primul pas. Traiasca prietenii buni, cu imaginatie, care sunt dispusi sa ma ajute chiar de sunt la serviciu sau le arde de jocuri de-a „Ghici ce tip de ceas am”. Prea am vorbit singura pe strada (in gand, evident!) imaginandu-mi ca scriu pe blog. Am zis ca asta trebuie sa fie impulsul pe care il asteptam.

Sa lamurim titlul. Cutia cu ganduri e sufletul meu. Acolo imi tin eu cele mai pure si dragi ganduri. Prostioare, ganduri, lacrimi, fluturi si ciocolata. Totul e acolo.

Verzi.. Pentru ca verde inseamna miros de iarba, viata, bucurie, roua, ceai, copii, apa. Cand ma simt verde inseamna ca sunt plina de viata, ca atunci cand m-am dat jos din pat si am pasit pe un covor de iarba proaspata cu flori colorate. Sufletul mi-e si el tot verde.

Retineti: nu fumez. Nimic! Doar narghilea o data pe an, si atunci ma inec.

Ma numesc Oana si sunt verde.

9 gânduri despre „Introducere

  1. Foarte frumos ! Felicitari !

  2. Oani ai toata sustinerea noastra, si o sa fim mereu langa tine..kiss you

    P.S.: Eu sunt Cipri, si sunt si mai verde ca Oana ;))…..

  3. imi place cum incepe 🙂 ! nu mi ai zis :-w !

    P.S. 🙂 : repede… e el mai verde decat oana fratee…

  4. Onutza e cea mai tare! Hai, baga mare, ca ai o gramada de zis..

  5. uiti ai…ma ocup cu ordinea si disciplina pi blogu’ lu’ oana …mai iau di astia cari si dau mai vierzi ca ia, ai cipri 🙂

  6. Bine ai venit…mi-era bine sa citesc scrieri din suflet, lipsite de frustrari, ci dimpotriva, pline de viata. La mai mare!:*

  7. am vrut sa zic ca „mi-e bine”…nu „mi-era”…deh, vreo doua beri si oboseala sunt de vina, sorry:p

Lasă un răspuns

